نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پاس گل کوادرادو، خامس را به یووه می ‌آورد!

پاس گل کوادرادو، خامس را به یووه می ‌آورد!

 

چند ساعت پس از مصاحبه خوان کوادرادو وینگر کلمبیایی یووه با روزنامه Il Mattino و صحبت از ارزش‌های هموطنش خامس رودریگز، برخی از رسانه‌ها بار دیگر از احتمال حضور این بازیکن در یوونتوس خبر می‌دهند.

 

از حضور در یووه راضی و خوشحال هستم؛ تورین نیز شهری فوق‌العاده‌ است و من و خانواده‌ام از بودن در آن حس بسیار خوشایندی داریم؛ به همین خاطر، «ماندن در تورین» تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنم.
مطمئن هستیم که ایتالیا همانقدر که برای ما جذاب است برای خامس نیز هیجان‌انگیز خواهد بود. آرزوی هر باشگاهی است که بازیکنی مثل او را در اختیار داشته باشد. این یک تعارف نیست، همه می‌دانیم که او چه بازیکنی عالی است. حضور خامس در ایتالیا در رشد تاکتیکی او بسیار موثر است و یک تصمیم فوق‌العاده برای ادامه دوران ورزشی‌اش به حساب خواهد آمد.

 

اما بر خلاف گفته‌های کوادرادو در گفتگو با این روزنامه چاپ ناپل، تعلل پارتنوپی در روند مذاکرات با رئال و عدم پیگیری موثر از سوی روخی‌بلانکوس به گفته روزنامه اسپانیایی AS باعث شده تا این هافبک تهاجمی و بازیساز بار دیگر در مسیر پیوستن به یوونتوس قرار بگیرد.

 

عدم پیگری و امتناع ناپولی از خواسته‌های رئال‌‎مادرید برای انتقال خامس رودریگز و ورود کم‌اثر اتلتیکو مادرید به کورس رقابت بر سر جذب او، باعث شده تا یوونتوس همچنان یکی از گزینه‌های جدی در مسیر آینده این بازیکن باشد. یووه می‌تواند با پیشنهادات و شرایطی راضی کننده به سراغ درخواست 50 میلیونی مادریدی‌ها برود و زمینه حضور این بازیکن 28 ساله را در تورین مهیا کند.

 

خامس رودریگر که توانایی بازی در پست هافبک وسط، هافبک تهاجمی و وینگر را نیز دارد همراه با تیم ملی کلمبیا در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل با 6 گل زده به عنوان بهترین گلزن این جام دست یافت. او پیش از این سابقه بازی در باشگاه‌های پورتو، موناکو، بایرن‌مونیخ و رئال‌مادرید را در کارنامه ورزشی‌اش داشته است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: